„Gość Wydarzeń” i „Fakty po Faktach” ze wzrostem oglądalności, „Gość Wiadomości” na minusie
Spośród magazynów publicystycznych nadawanych po dziennikach największą widownię notuje „Gość Wydarzeń”, który od kilku miesięcy jest nadawany również w Polsacie. Dalej plasują się „Fakty po Faktach” i „Gość Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement, w okresie od 1 września do 31 października 2020 roku średnia widownia „Gościa Wydarzeń” na antenie Polsatu i Polsatu News wyniosła 1,60 mln osób. Przełożyło się to na 12,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W Polsacie w analizowanym okresie „Gościa Wydarzeń” śledziło 1,31 mln widzów, co dało stacji 10,06 proc. udziału. Z kolei w Polsat News było to 294 tys. osób (2,26 proc. udziału). Dla porównania, we wrześniu i październiku ub.r. w samej stacji newsowej audycję śledziło 160 tys. widzów (1,21 proc.). „Gość Wydarzeń” w Polsacie emitowany jest od 1 czerwca br.
Nadawany w TVN24 i TVN24 BiS tuż po „Faktach” program „Fakty po Faktach” w jesiennej ramówce śledzi średnio 901 tys. widzów, czyli o 107 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Udział tego magazynu w rynku telewizyjnym w analizowanym okresie wyniósł 6,78 proc. (rok wcześniej było to 5,78 proc.).
Z kolei pokazywany po „Wiadomościach” Jedynki i TVP Info w newsowej stacji TVP magazyn „Gość Wiadomości” we wrześniu i październiku br. oglądało 602 tys. widzów (4,34 proc. udziału). Audycja względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 27 tys. oglądających.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem wśród magazynów publicystycznych nadawanych po dziennikach był „Gość Wydarzeń”, który na obu antenach śledziło 551 tys. osób (12,70 proc. udziału).
„Fakty po Faktach” w tym ujęciu miały 153 tys. widzów (3,42 proc. udziału), a „Gość Wiadomości” - 87 tys. (1,84 proc. udziału).
Dołącz do dyskusji: „Gość Wydarzeń” i „Fakty po Faktach” ze wzrostem oglądalności, „Gość Wiadomości” na minusie