Na rynek wszedł bezalkoholowy gin Gordon’s
Pod koniec lipca na sklepowych półkach pojawił się nowy Gordon’s 0.0%, czyli bezalkoholowa wersja marki ginu.
Produkt jest skierowany do osób, które nie piją alkoholu lub ograniczają jego spożycie, jednak nadal chcą cieszyć się smakiem jałowcowego trunku.
Ekspercki zespół ds. innowacji Gordon’s (Diageo) odpowiada za stworzenie wersji tego ginu bez alkoholu. Do jego produkcji wykorzystuje się te same, wyselekcjonowane składniki roślinne, które są używane w Gordon's London Dry. Są one pojedynczo zanurzane w wodzie, podgrzewane i destylowane, a następnie mieszane ze sobą tak, aby uchwycić esencję Gordon's w bezalkoholowej alternatywie.
Produkt trafił w pierwszej kolejności do sklepów Żabka, pojawi się też niebawem w sklepach Biedronka.
Nowe produkty i usługi
Dołącz do dyskusji: Na rynek wszedł bezalkoholowy gin Gordon’s