SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google wprowadza lokalne reklamy do Google Maps

Koncern Google zapowiedział, że lokalne firmy będą mogły wykupywać reklamy w serwisie Maps. - Dodatkowe opcje pozwalają na dokładniejsze przejrzenie oferty z poziomu serwisu - informuje Sridhar Ramaswamy z Google.

O nowych możliwościach reklamowych w serwisie geolokalizacyjnym Google Maps koncern poinformował na swoim blogu. Według zapowiedzi firmy otrzymają możliwość reklamowania ich oferty podczas przeglądania przez użytkownika konkretnych miejsc na mapie lub przy ustalaniu przez niego konkretnej trasy.

Sridhar Ramaswamy, wiceszef Google ds. reklamy, nie ukrywa, że nowe narzędzia związane z Maps są adresowane przede wszystkim do lokalnych podmiotów. Dzięki wprowadzanym rozwiązaniom mogą one dotrzeć do odbiorców odwiedzających np. określone miasto lub planujących podróż na wybranej wcześniej trasie.

- Dodatkowe opcje pozwalają na dokładniejsze przejrzenie oferty z poziomu serwisu - informuje Sridhar Ramaswamy. - Dzięki nim marki mogą nie tylko umieścić reklamę w określonej lokalizacji na mapie, ale dodatkowo poinformować klientów szerzej o oferowanych usługach czy pozwolić im przejrzeć katalog sprzedawanych produktów.

Z danych agencji Zenith Media wynika, że holding Alphabet, do którego należy Google, kontroluje obecnie 12 proc. globalnych wydatków reklamowych.

Dołącz do dyskusji: Google wprowadza lokalne reklamy do Google Maps

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl