Google wchodzi w billboardy?
Google złożył wniosek patentowy na elektroniczne billboardy, które mogą być uaktualnianie w czasie rzeczywistym.
Tablice reklamowe, które miałyby być umiejscowione w centrach handlowych oraz na ulicach, byłyby połączone z systemem komputerowym reklamujących się sklepów by w ten sposób promować tylko te towary, które znajdują się jeszcze na półkach.
Reklamy na billboardach Google byłyby zaprogramowane z góry (przynajmniej na razie) i wyświetlane na przemian; w przypadku stwierdzenia wyprzedania wszystkich egzemplarzy danego produktu system komputerowy sklepu kontaktowałby się z billboardem, a ten zaczynałby pomijać reklamy wyprzedanych dóbr.
W podobny sposób przebiegałoby przywracanie danej reklamy - po zanotowaniu nowej dostawy sklep wysyłałby sygnał do tablicy w celu włączenia danego ogłoszenia do cyklu.
Dołącz do dyskusji: Google wchodzi w billboardy?