Google do firm: nie twórzcie profili w Google+ (wideo)
Google ujawniło, że pracuje nad odsłoną projektu Google+ skierowaną do firm. Gigant prosi marki aby na razie wstrzymały się z tworzeniem profili w nowym serwisie.
Christian Oestlien, product manager w Google+, we wpisie na stronach społecznościowego portalu oraz w klipie na YouTube (do obejrzenia poniżej) informuje, że obecnie prowadzone są prace nad funkcjami dostosowanymi specjalnie do potrzeb firm, w tym narzędzi analitycznych i możliwości łączenia się z innymi usługami takimi jak AdWords.
"To w jaki sposób użytkownicy komunikują się ze sobą różni się od sposobu komunikacji z markami." - argumentuje Oestlien, jednocześnie prosząc firmy o nie wykorzystywanie konsumenckich profili do promowania się w Google+ do czasu uruchomienia dedykowanej dla nich usługi.
Ma to nastąpić w późniejszej części bieżącego roku i będzie poprzedzone testami z niewielką grupą wybranych partnerów. Firmy, które są zainteresowane wzięciem udziału w tym pilotażowym programie, mogą wyrazić taką chęć wypełniając formularz dostępny na tej stronie.
Oestlien zapowiedział także, że do tej pory stworzone profile firm w Google+ będą usuwane.
Dołącz do dyskusji: Google do firm: nie twórzcie profili w Google+ (wideo)