GonnaBe wprowadza Partnera X8
Agencja Reklamowa GonnaBe opracowała działania marketingowe wprowadzające nowy słownik Partner X8
Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii reklamowej tłumaczy elektronicznych Ectaco, Agencja Reklamowa GonnaBe opracowała działania marketingowe wprowadzające nowy słownik Partner X8. Zgodnie z przyjętymi założeniami produkt jest pozycjonowany jako wysokiej klasy konsola językowa.
"Specyfika tego modelu czyni go niekwestionowanym liderem, w związku z tym zdecydowaliśmy się na wykreowanie nowego wizerunku tłumacza elektronicznego. Chcemy, aby był postrzegany jako wielofunkcyjne urządzenie a nie tylko jako tłumacz" - mówi Michał Korulczyk, Strategic Director Agencji GonnaBe.
Najważniejszą zaletą, która będzie podkreślana w przekazach reklamowych są wymienne karty z pamięcią typu flash.. Określenie - "konsola językowa" ma zwracać uwagę właśnie na ten element wyposażenia urządzenia. Dzięki niemu można dodawać inne słowniki oraz dodatkowe oprogramowanie.
GonnaBe stworzyła kampanię, która ukazuje Partnera X8 jako produkt nowej generacji, zaawansowany technologicznie, wyprzedzający swoje czasy, stąd w przekazach dominują motywy niekonwencjonalne i nawiązujące do przyszłości.
W całej linii nośników reklamowych dominują eleganckie barwy: czarny, biały, szary i platynowy oraz tło z technicznymi elementami przypominającymi układy scalone. Ma to istotne znaczenie strategiczne. Elegancja i wybieganie w przyszłość mają sprawić, że klienci będą postrzegać Partnera X8 jako nowoczesną konsolę językową. Według Michała Korulczyka "już sama nazwa wskazuje, że jest to coś nowego i niezwykłego. Każdy, kto stanie się posiadaczem Partnera X8 będzie mógł się nim chwalić i traktować jako modny gadżet".
Dodatkowo GonnaBe wprowadziła zapowiadany program wspierający sprzedaż. Dzięki działaniom skierowanym do klientów i sprzedawców, Ectaco zamierza osiągnąć 40% wzrost sprzedaży w stosunku do ubiegłorocznych wyników Partnera X5.
Dołącz do dyskusji: GonnaBe wprowadza Partnera X8