Glamour na zakupy
12 kwietnia na rynku ukaże się wiosenne wydanie magazynu 'Glamour na zakupy'.
Shoppingowe wydanie Glamour ukazuje się dwa razy do roku - w sezonie wiosenno-letnim i jesienno-zimowym. Pierwszy numer ukazał się w październiku 2006 roku.
Ideą magazynu „Glamour na zakupy” jest przegląd światowych trendów pod kątem dostępności modnych w danym sezonie fasonów, strojów, butów w polskich sklepach. „Tłumaczymy światowe trendy na polski rynek. Podpowiadamy, gdzie można kupić rzeczy z wybiegów – w cenach przystępnych dla czytelniczek Glamour” – mówi Grażyna Olbrych, redaktor naczelna miesięcznika. „Nasi styliści wyszukują w ofercie polskich sklepów to, co najmodniejsze, dzięki czemu czytelniczka ma pewność, że dokonuje najlepszych wyborów.”
Najnowszemu wydaniu Glamour towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVN, Polsat, TVN Style, TVN7, TV4), w prasie (Glamour, Gala) i Internecie (http://www.kobieta.pl/).
Kreację przygotował dział marketingu G+J. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Glamour na zakupy