SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Glamour na zakupy

12 kwietnia na rynku ukaże się wiosenne wydanie magazynu 'Glamour na zakupy'.

Shoppingowe wydanie Glamour ukazuje się dwa razy do roku - w sezonie wiosenno-letnim i jesienno-zimowym. Pierwszy numer ukazał się w październiku 2006 roku.

Ideą magazynu „Glamour na zakupy” jest przegląd światowych trendów pod kątem dostępności modnych w danym sezonie fasonów, strojów, butów w polskich sklepach. „Tłumaczymy światowe trendy na polski rynek. Podpowiadamy, gdzie można kupić rzeczy z wybiegów – w cenach przystępnych dla czytelniczek Glamour” – mówi Grażyna Olbrych, redaktor naczelna miesięcznika. „Nasi styliści wyszukują w ofercie polskich sklepów to, co najmodniejsze, dzięki czemu czytelniczka ma pewność, że dokonuje najlepszych wyborów.”

Najnowszemu wydaniu Glamour towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVN, Polsat, TVN Style, TVN7, TV4), w prasie (Glamour, Gala) i Internecie (http://www.kobieta.pl/).

Kreację przygotował dział marketingu G+J. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Glamour na zakupy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl