Generali promuje ubezpieczenia dla uczącej się młodzieży
Wystartowała nowa kampania „Generali, z myślą o NNW. Pakiet dla dziecka”. Skierowana jest do rodziców dzieci do 18. roku życia oraz osób do 26. roku życia uczących się w trybie dziennym.
W nowej kampanii, która ruszyła 25 sierpnia, Generali promuje ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków w szkole, na zajęciach sportowych pozaszkolnych, w domu, na wakacjach w Polsce czy za granicą. Ubezpieczenie można wykupić w jednym z czterech wariantów cenowych.
Produkt Generali będzie promowany w sieci kin Multikino i Cinema City, w wybranych centrach handlowych Auchan, księgarniach Matras oraz u agentów ubezpieczeniowych, współpracujących z ubezpieczycielem. Ambasadorami kampanii są pracownicy Generali.
Obsługą mediową Generali od 2015 roku zajmuje się Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Generali promuje ubezpieczenia dla uczącej się młodzieży