SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fuzetea zachęca do celebrowania chwil dla siebie (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Fuzetea (Coca-Cola). Spot "Twoja chwila pełna smaku" przypomina, że warto celebrować czas dla siebie. Kampanię prowadzą McCann Worldgroup, Mediacom, Fortis, LiquidThread i Hill+Knowlton Strategies.

Najnowszy spot Fuzetea pokazuje kilkoro bohaterów, którzy zmagają się z codziennym pędem życia. Reklama podkreśla, że mimo wielu obowiązków na co dzień, warto doceniać i świętować te chwile, w których odpoczywamy. Takie momenty nie są bowiem stratą czasu.


Kampania reklamowa nowości produktowej Coca-Coli na polskim rynku trwa od początku tego roku. Spoty telewizyjne wspierane są reklamami na outdoorze, działaniami w digitalu i social mediach. Nowy spot emitowany jest w TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych.

Działania marketingowe Fuzetea prowadzą Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (ATL), Fortis (reklama BTL), LiquidThread (digital) oraz Hill+Knowlton Strategies (PR). Spot wyprodukował Publicis.

W portfolio Coca-Coli napoje Fuztea zastąpiły markę Nestea, której dystrybucją koncern zajmował się przez ostatnie lata. W naszym kraju licencję do Nestea przejął Hoop Polska. 

Dołącz do dyskusji: Fuzetea zachęca do celebrowania chwil dla siebie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl