SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Funai: Masz dużego? Kup sobie małego!

Pod hasłem „Masz dużego? Kup sobie małego!” przebiega promocja telewizorów Funai. Akcję wspiera kampania reklamowa w internecie, prasie i na outdoorze.

W ramach promocji telewizorów Funai każdy, kto kupi 19-, 22- lub 26-calowy odbiornik tej marki i po zarejestrowaniu się w serwisie funai.pl w ciągu 30 dni od transakcji dostarczy potwierdzający ją paragon lub fakturę, otrzyma zwrot części kosztów bezpośrednio na swój na rachunek bankowy. Ofercie pod hasłem „Masz dużego? Kup sobie małego!” towarzyszy od 5 lutego kampania reklamowa obejmująca internet (IDG.pl, Interia.pl, strony z sieci IDM, AdLeader, ARBO i Smart Context).oraz prasę („CKM”, „Playboy” i „InfoMarket”). Natomiast w drugiej połowie lutego akcja będzie prowadzona dodatkowo na outdoorze.

Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja Interactive Solutions.

2010-02-11

Dołącz do dyskusji:

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl