Frosta reklamuje się w nowej odsłonie (wideo)
W telewizji i internecie rusza nowa odsłona kampanii reklamowejmarki Frosta. Akcja przebiega pod hasłem "Smaczna i prosta".
Startująca właśnie kampania Frosty reklamuje nie tylko produktyrybne tej marki, lecz również mrożone warzywa. Przekaz pod hasłem"Smaczna i prosta" skierowany jest przede wszystkim do rodziców,informując również o akcji Dziecięca Akademia Frosty przeznaczonejdla utalentowanych dzieci i młodzieży.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN Mix, TVP1, TVP2,Polsat, stacje z pakietu AT Media) i internecie (portale kobiecegazeta.pl i interia.pl, zwierciadlo.pl, pakiety edinet.pl i Arbokids, mailing). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca grudnia -przygotowały agencje Bed&Breakfast (telewizja)i Graf (internet), natomiast planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Frosta reklamuje się w nowej odsłonie (wideo)