Finalizacja rozmów pomiędzy TESCO a IMIGe Poland
Z początkiem maja 2006 firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland rozpoczęła oficjalnie współpracę reklamową z największą polską siecią hipermarketów TESCO Polska.
Na podstawie zawartej umowy ramowej IMIGe Poland stała się wyłącznym operatorem kilku typów nośników na terenie hal TESCO. Obok stoperów regałowych (podświetlanych i niepodświetlanych) oraz naklejek podłogowych w hali zakupów współpraca pomiędzy IMIGe i TESCO objęła także reklamę na wózkach sklepowych w postaci plakatów reklamowych umieszczonych na przedniej części wózków oraz specjalnie dla TESCO zaprojektowanych reklamowych uchwytach wózków - podano w komunikacie.
Nawiązanie przez IMIGe Poland współpracy z siecią TESCO jest kolejnym, bardzo istotnym etapem budowania atrakcyjnej i unikalnej oferty reklamowej na polskim rynku reklamy POS w sieciach handlowych. Obecnie w reklamowym portfolio IMIGe znajdują się sieci hipermarketów TESCO, Geant, real-, Hypernova, a także sieć supermarketów Albert. Łącznie stanowią one ok. 70-80% wszystkich hipermarketów w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Finalizacja rozmów pomiędzy TESCO a IMIGe Poland