FilmBox promowany w nowej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej
FilmBox rozpoczął wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji marki, obejmującej pakiet kanałów filmowych i serwis streamingowy FilmBox+, jak również nowej oferty programowej.
Kampania reklamowa FilmBox potrwa do 26 grudnia. Koncept kreatywny zbudowany jest wokół oferty filmowej, dostępnej w pakiecie FilmBox.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W kampanii centralną pozycję stanowią hity filmowe, które od 18 listopada emitowane będą na kanale FilmBox Premium HD: „Rocketman”, „Colette” oraz „Paterson”. Tytuły zostały wykorzystane w kreacji reklamowej i obrazują różnorodność oferty FilmBox.
- „FilmBox to nasza kluczowa marka, dobrze znana w Polsce i na rynkach międzynarodowych. Pakiet filmowych kanałów marki FilmBox oraz serwis streamingowy FilmBox+ to silna propozycja dla naszych partnerów biznesowych, którym możemy oferować szeroki wybór treści za atrakcyjną cenę. W kampanii skupiamy się na pokazaniu bogactwa oferty FilmBox poprzez wybrane hity filmowe oraz zachęcamy do wybrania pakietu kanałów i serwisu streamingowego, by każdy mógł oglądać swoje ulubione programy jak chce i kiedy chce - komentuje Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i komunikacji w Grupie Kino Polska.
Działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, telewizyjną i online, wspieraną poprzez działania promocyjne bezpośrednio u operatorów kablowych i satelitarnych oraz autopromocję na kanałach Grupy Kino Polska.
Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez zespół marketingu Grupy Kino Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
Dołącz do dyskusji: FilmBox promowany w nowej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej