Filip Weichert i Andrzej Ryk: z Bonnier Business Polska do Grupy Interia.pl
Filip Weichert i Andrzej Ryk, wcześniej związani z Bonnier Business Polska i Gremi Busniess Communication, dołączyli do zespołu marketingu i sprzedaży Grupy Interia.pl. Ryk pracował już w niej w latach 2012-2014.
Filip Weichert w Grupie Interia.pl został dyrektorem sprzedaży produktu biznesowego. Do jego głównych zadań należy rozwój oferty produktowej portalu Interia.pl w segmencie biznesowym oraz przygotowanie strategii jej sprzedaży.
Poprzednio Weichert był commercial directorem w Bonnier Business Polska. Wcześniej pracował m.in. w Gremi Busniess Communication.
Z kolei Andrzej Ryk będzie współodpowiedzialny za tworzenie oferty produktowej Interii w segmencie biznesowym. Wcześniej pracował m.in. jako digital director w Bonnier Business Polska, dyrektor marketingu w Gremi Business Communication oraz na różnych stanowiskach w Presspublice. Był też już związany z Grupą Interia.pl: w latach 2012-2012 pełnił w niej funkcję dyrektora marketingu i PR.
We wrześniu br. strony Grupy Interia.pl zanotowały 14,51 mln użytkowników i 1,39 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Filip Weichert i Andrzej Ryk: z Bonnier Business Polska do Grupy Interia.pl