Festiwal Audioriver z nowym logo i stroną internetową (wideo)
Festival Audioriver wprowadził nowe logo i odświeżył swoją stronę internetową. Za zmiany odpowiedzialna jest agencja yellowmonkey.
Odmienione logo Audioriver charakteryzuje zmieniona typografia oraz nowy symbol, który przedstawia nachodzące na siebie litery AR. Zastąpił on okrąg z wpisaną w środek nazwą miasta Płock. Ponadto hasło reklamowe festiwalu oraz nazwy towarzyszących mu projektów zostały przetłumaczone na język angielski.
W Polsce zmiana języka widoczna będzie tylko na poziomie logotypów. W komunikacji public relations i na stronie internetowej wydarzenie nadal będzie określane mianem festiwalu świata niezależnego oraz wykorzystywane będą nazwy "Rynek Niezależny" i "Konferencja Muzyczna Audioriver".
Lifting przeszła także strona internetowa festiwalu.
Lifting logo i witryny internetowej festiwalu Audioriver zrealizowała agencja yellowmonkey. Kodowaniem strony www zajęła się firma 76SG. Za działania PR odpowiada agencja Allegro.
>>> Festiwal Audioriver 2013 w lipcu w Płocku
Ósma edycja festiwalu Audioriver odbędzie się w dniach 26-28 lipca br. w Płocku. Pierwsi wykonawcy mają zostać podani w ciągu najbliższych 2-3 tygodni.
Dołącz do dyskusji: Festiwal Audioriver z nowym logo i stroną internetową (wideo)