Femannose N w nowej kampanii marki mówi „dość” cierpieniu kobiet
M.C.M Klosterfrau Healthcare w trybie przetargowym wybrała agencję mediowo-kreatywną BeDigital do przygotowania komunikacji dla Femannose N – wyrobu medycznego na zapalenie pęcherza moczowego. Dzięki wspólnemu działaniu powstała nowa platforma kreatywna dla dwóch zróżnicowanych grup docelowych.
Agencja BeDigital zaczęła od stworzenia nowej strategii marki, następnie przygotowała i wyprodukowała materiały kreatywne, aktualnie zajmuje się również zakupem i optymalizacją mediów digitalowych. Dodatkowo, w pierwszej fazie współpracy, krakowska agencja odpowiadała za zakup telewizyjnego czasu antenowego dla billboardu sponsorskiego.
Nowa kampania Femannose N ma na celu przede wszystkim budować świadomość marki oraz wzmacniać nowoczesny wizerunek. Celem komunikacyjnym jest podkreślenie działania D-mannozy (składnik produktu) na zapalenie pęcherza moczowego, który jest nowością na polskim rynku.
Komunikacja skupia się wokół słowa „niecierpliwość” wraz z kreatywnym wykorzystaniem jego pierwszego członu, czyli „nie cierp”. Jest to wyraz zrozumienia dla konsumentek zmagających się z nieprzyjemnym i często nagłym zapaleniem pęcherza moczowego. Obietnicą marki jest szybka, bezpieczna i potwierdzona klinicznie pomoc.
Głównymi elementami kampanii są dwa 30-sekundowe spoty, jeden kierowany dla młodszej grupy docelowej z pierwszymi objawami zapalenia pęcherza moczowego, drugi do starszej już w okresie menopauzalnym. Komunikacja łączy się z poprzednim przekazem: „Skuteczność i bezpieczeństwo nowej generacji”.
To już szósta marka firmy Klosterfrau, która trafia pod skrzydła agencji mediowo-kreatywnej BeDigital. Do tej pory pozyskała ona i wciąż obsługuje: neo-angin, nasic, junior-angin, Oyono NOC oraz Ballamin.
Dołącz do dyskusji: Femannose N w nowej kampanii marki mówi „dość” cierpieniu kobiet