Falstart nowej witryny z muzyką
Problemy internetowe firmy Coca-Cola
Fani muzyki, skuszeni ofertą 250 tysięcy utworów, proponowanych przez Coca-Colę poczuli się mocno rozczarowani po wejściu na nową stronę, gdy okazało się, że nie jest ona gotowa w wyznaczonym terminie.
"Mamy małe problemy techniczne. Jesteśmy pewni, że wszystko będzie działać do wieczora" - powiedział rzecznik prasowy nowej witryny.
Tymczasem we wtorek (20.01) rano wciąż nie można było korzystać z jej usług. Tym razem wchodzących na stronę witał napis mówiący o tym, że jest ona uaktualniana i ruszy w południe.
Coca-Cola ma nadzieję stać się największym dystrybutorem muzyki on-line. Oferowane przez nią pojedyncze utwory kosztują ok. 1,20 dolara, zaś całe albumy można ściągać za ok. 10 dolarów.
Inne
Dołącz do dyskusji: Falstart nowej witryny z muzyką