„Fakty” najdroższe w sierpniowym cenniku reklamowym TVN
W cenniku reklamowym TVN na sierpień najdroższe są spoty przy „Faktach”. Średnio reklamy są droższe o 1,7 proc. niż rok wcześniej.
Według sierpniowego cennika TVN za emisję spotu przy „Faktach” w dzień powszedni trzeba zapłacić 34 tys. zł, za emisję w sobotę - 30,5 tys. zł, a niedzielę - 37,3 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto reklam 30-sekundowych). To sporo więcej niż przed rokiem, kiedy ceny tych spotów wynosiły, odpowiednio, 28,2, 26,6 i 29 tys. zł. Zdrożały też reklamy przed serwisem sportowym, prognozą pogody i „Uwagą” - kosztują od 22,2 do 28,4 tys. zł przy emisji w dzień powszedni, od 17,8 do 26 tys. zł w sobotę, a od 32 do 37,2 tys. zł w niedzielę. Przed rokiem trzeba było na nie wydać, odpowiednio, 18,9-24 tys. zł, 18,3-21,9 tys. zł i 18,9-24,3 tys. zł.
Reklamy przy pokazywanym od poniedziałku do czwartku po godz. 20 „W-11 wydziale śledczym” kosztują 27,1 tys. zł, czyli 500 zł więcej niż w sierpniu ub.r. Za spot przy piątkowym filmie w tym paśmie trzeba zapłacić maksymalnie 31,9 tys. zł (12,5 tys. zł więcej niż przed rokiem), przy sobotnim filmie - 22,2 tys. zł (3,8 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a przy niedzielnym - 28,4 tys. zł (4,5 tys. zł więcej niż przed rokiem).
Jeśli chodzi o pakiety GRP, to najdroższy jak zwykle jest ten skierowany do mężczyzn w wieku 16-39 lat - jeden punkt GRP kosztuje w nim 5,96 tys. zł, o 400 zł więcej niż w sierpniu ub.r. Natomiast za punkt GRP w pakiecie do widzów w wieku 16-49 lat trzeba zapłacić 3,73 tys. zł, tyle samo co przed rokiem.
Jako pierwszy z głównych nadawców sprzedaż oferty reklamowej na sierpień zaczęła TVP (przeczytaj o tym więcej).
Dołącz do dyskusji: „Fakty” najdroższe w sierpniowym cenniku reklamowym TVN