Eurosport wypromuje Shell Eco-marathon Europe 2014
Eurosport i firma Shell będą współpracować przy promocji imprezy Shell Eco-marathon Europe 2014. Po raz pierwszy w 30-letniej historii tej imprezy Shell zdecydował się na współpracę z zewnętrznym partnerem medialnym.
Shell Eco-marathon Europe 2014 odbędzie się w dniach od 15 do 18 maja br. w Rotterdamie i weźmie w nim udział trzy tysiące studentów z 26 państw. Zadaniem uczestników jest samodzielne zaprojektowanie i zbudowanie jak najbardziej energooszczędnych pojazdów, które mają pokonać jak największą odległość.
Eurosport wyemituje poświęcony Shell Eco-marathon 26-minutowy program, który będzie miał premierę 24 maja. Jego gospodarzem będzie kierowca testowy teamu Ferrari w Formule 1 Pedro de la Rosa.
Stacja wyprodukuje również serię sześciu krótkich filmów, które zostaną wyemitowane przed i po imprezie w Rotterdamie. Począwszy od 10 maja widzowie będą mogli w nich śledzić postępy drużyn w konstruowaniu najbardziej ekonomicznych pojazdów.
- Ogromnie się cieszymy z powody współpracy z Eurosportem. Shell Eco-maraton to niezwykle prestiżowe wydarzenie, które dzięki zasięgowi Eurosportu ma szansę stać się znane szerszej publiczności - powiedział Sven Herold, Head of Creative Visual w Shellu.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział Eurosportu w lutym br. wyniósł 0,33 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Eurosport wypromuje Shell Eco-marathon Europe 2014