Euro RSCG Warsaw z nową kampanią Tymbark Fit
10 października ruszyła nowa kampania telewizyjna Tymbark Fit przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla Maspex Wadowice.
Celem kampanii jest umacnianie pozycji rynkowej marki Tymbark Fit oraz budowanie jej znajomości.
Spot reklamowy informuje, że teraz Tymbark Fit ma mniej niż 20 kalorii. To służy figurze i nastrojowi kobiet, które piją sok. Spot pokazuje, że łatwo się o tym przekonać obserwując kobiety, które kręcą hula - hoop. Muzyka do filmu jest dziełem Andrzeja Smolika. Jej rytmowi poddają się wszystkie elementy, występujące w reklamie. Wizualnie nietuzinkowy charakter spotu to dzieło Keith’ a Hitchinsona.
Kampania „Tymbark Fit 20 kalorii” skierowana jest do młodych, aktywnych zawodowo kobiet, mieszkających w dużych miastach.
Spoty będą emitowane w stacjach TVP, TVN, TVN7, Polsat, TV4, MTV, VIVA. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw z nową kampanią Tymbark Fit