Euro RSCG New Europe dla Peugeot Partner
27 stycznia rozpoczęła się kampania "Nowy Peugeot Partner" wprowadzająca na rynek nowy model Peugeot. Celem komunikacyjnym kampanii jest wzbudzenie zainteresowania pojawieniem się nowego Peugeot Partnera oraz budowa wizerunku odróżniającego go od konkurencji. W kampanii wykorzystano: TV (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Discovery) i prasę lokalną. Kampanię, która potrwa do 18 lutego przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Brand & Media OMD.
Peugeot Partner to uniwersalny samochód przeznaczony zarówno do wykorzystania w pracy jak i do użytku prywatnego. Wygodny, bezpieczny, niezawodny, zrobi prawie wszystko - jego właściciel ma więcej czasu dla siebie i nie musi się spieszyć. Stąd motywem kampanii wprowadzającej nowego Partnera stały się leniwce. Kampania rozpoczęła się 10 sekundowym teaserem w telewizji, w którym dwa leniwce zapowiadają pojawienie kogoś, kto "zrobi za Ciebie prawie wszystko". Leniwcom głosu użyczyli Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak. Od 31 stycznie emitowana jest pełna, 30 sekundowa reklama telewizyjna. W filmie dwa leniwce obserwują i komentują ciężką pracę nowego Partnera, który znosi wiele i jest w stanie zrobić prawie wszystko. Leniwce zostały także wykorzystane w ogłoszeniach prasowych oraz wspierających kampanię materiałach POS. Zwierzątka nie robią nic - wszak nowy Partner potrafi zrobić prawie wszystko.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG New Europe dla Peugeot Partner