Eskadra przygotuje strategię marketingową Gorzowa Wielkopolskiego
Agencja Eskadra wygrała postępowanie na aktualizację strategii zarządzania marką Gorzów Wielkopolski. Miasto przez ostatnie lata promowało się jako „Przystań”.

Proces aktualizacji strategii został podzielony na dwa kluczowe etapy: badawczo-analityczny i strategiczno-koncepcyjny. W ramach pracy nad strategią Eskadra wraz z Sotrender i Spotlight przeprowadzi projekt badawczy obejmujący badania ilościowe i jakościowe dotyczące m.in. opinii mieszkańców miasta na temat samej nazwy, a także analizę wypowiedzi internautów na temat Gorzowa Wielkopolskiego. Działania Eskadry obejmą również aktualizację systemu identyfikacji wizualnej marki.
Zakończenie prac w tym zakresie planowane jest na październik br.
Gorzów Wielkopolski do tej pory komunikował się zgodnie ze strategią opracowaną w 2009 roku, jako miasto „Przystań”, które miało kojarzyć się z miejscem bezpiecznym, ale zarazem otwartym. Wizja marki wpisywała się w specyfikę miasta, jednak ze względu na dynamikę zachodzących zmian oraz plany dotyczące rozwoju miasta istnieje silna potrzeba rewizji i aktualizacji założeń strategicznych marki.
Nowa strategia komunikacji wizerunkowej ma wzmocnić markę Gorzów oraz ustalić nowe ramy komunikacji, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz regionu.
Dołącz do dyskusji: Eskadra przygotuje strategię marketingową Gorzowa Wielkopolskiego