SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eska liderem sieci radiowych w II kwartale, Złote Przeboje z największym wzrostem

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w II kwartale 2014 roku utrzymała się Eska. Największy wzrost w zestawieniu odnotowały Złote Przeboje - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział sieci radiowej Eska w II kwartale 2014 roku wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 7,8 proc., czyli 0,2 pkt. proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski w 2014 roku (raport)

Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,1 proc., po wzroście o 0,1 pkt. proc. Natomiast ostatnia lokata podium należała do Złotych Przebojów (3,8 proc. udziału; wzrost o 0,4 pkt. proc. - największy w zestawieniu).

Siódme miejsce zajęła sieć Radio ZET Gold, która powstała w lipcu ub.r. w miejsce Planety FM (więcej na ten temat). Udział w rynku Radia ZET Gold wyniósł 0,8 proc., po spadku o 0,1 pkt. proc.

Z kolei na ostatniej, dziewiątej lokacie, uplasowało się Rock Radio z wynikiem 0,5 proc., o 0,1 pkt. proc. wyższym niż rok wcześniej, gdy stacja nazywała się Roxy FM. Rozgłośnia zmieniła nazwę od lutego br. stając się stacją rockową (dowiedz się więcej).

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

kwiecień 2010 : czerwiec 2010

kwiecień 2011 : czerwiec 2011

kwiecień 2012 : czerwiec 2012

kwiecień 2013 : czerwiec 2013

kwiecień 2014 : czerwiec 2014

ESKA

7,3%

7,8%

7,7%

8,0%

7,8%

Audytorium 17

5,4%

5,4%

4,9%

5,0%

5,1%

Złote Przeboje

2,6%

3,0%

3,4%

3,4%

3,8%

RMF MAXXX

3,1%

3,5%

3,3%

3,2%

3,3%

PLUS

0,9%

0,9%

0,7%

2,4%

2,2%

WAWA

0,6%

0,9%

0,8%

0,9%

0,8%

ZET GOLD (do czerwca ub.r. Planeta FM)

1,2%

1,1%

0,9%

0,9%

0,8%

Antyradio

0,7%

0,6%

0,5%

0,5%

0,6%

Rock Radio 103,7 FM / do 2014-01 Radio 103,7 Roxy FM

0,1%

0,2%

0,2%

0,4%

0,5%

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Eska liderem sieci radiowych w II kwartale, Złote Przeboje z największym wzrostem

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk
Czy Zet Gold nie miał przypadkiem zabrać słuchaczy Złotym Przebojom??? Po roku już widać kto potrafi robić radio!!!
odpowiedź
User
Gosc
Oni nie robią radia, Zetka w myśl swojej strategii produkuje parasole)))
odpowiedź
User
PZA
Ponoć już można kupić na allegro parasole z logiem ZETki - ich cena to 9,99 zł.
odpowiedź