Endorfiny w mózgu reklamują Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)
PKO BP rozpoczął kampanię reklamową Konta dla Młodych, obejmującą m.in. konkurs dla osób wykonujących płatności zbliżeniowe. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media.
Nowe reklamy PKO BP rozgrywają się w mózgu, gdzie na wieść o zbliżeniu organizmu pojawiają się endorfiny. Okazuje się jednak, że chodzi o zbliżenie związane z płatnościami, a nie pieszczotami.
To kolejny spot PKO BP pokazujący reakcję organizmów klientów banku. W poprzednich widać było m.in. łzę w kąciku oka promującą Mini Ratkę (zobacz szczegóły) oraz kamień spadający z serca kobiety korzystającej z karty kredytowej (obejrzyj to).
W obecnej kampanii reklamowane są Konto dla Młodych oraz płatności brelokiem zbliżeniowym, a także wprowadzanym właśnie do dystrybucji zegarkiem służącym do płacenia w czytnikach zbliżeniowych.
- Zegarek wydawany do PKO Konta dla Młodych to jedyny na polskim rynku gadżet płatniczy w tej formie, będący kartą debetową, którą można opłacać zakupy ze środków zgromadzonych na rachunku. Będące już w ofercie Banku naklejki i breloki płatnicze dla studentów, a także karty przedpłacone dla dzieci w formie zbliżeniowych naklejek, breloków czy filcowej żyrafy cieszą się dużym zainteresowaniem naszych klientów - opisuje Katarzyna Pawłowicz, kierownik zespołu rozwoju kart debetowych w PKO BP.
5 września zaczął się konkurs promujący płatności zbliżeniowe brelokiem. Do wygrania są tysiące podwójnych biletów do kina oraz trzy samochody Nissan Micra. Konkurs potrwa do 20 listopada.
Akcja reklamowa będzie prowadzona w kinach, internecie, radiu, na outdoorze, w punktach sprzedaży oraz - od 22 września - w telewizji.
Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja OS3, a za planowanie i zakup mediów - domy mediowe Universal McCann (media pozainternetowe) oraz Value Media (internet).
Dołącz do dyskusji: Endorfiny w mózgu reklamują Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)