Elżbieta Wójcik szefem rynku prywatnego w T-Mobile Polska
Elżbieta Wójcik objęła stanowisko członka zarządu T-Mobile Polska i dyrektora ds. rynku prywatnego.
Elżbieta Wójcik odpowiada w T-Mobile Polska za wyznaczanie i realizację celów strategicznych w obszarach marketingu, sprzedaży oraz obsługi klientów rynku prywatnego, jak również za komunikację i pozycjonowanie marek.
W latach 2008-2015 Wójcik pełniła funkcję wiceprezesa firmy ubezpieczeniowej Aviva, gdzie zarządzała sprzedażą direct, odpowiadała za działania marketingowe i pozycjonowanie marki, a także uczestniczyła we wdrażaniu na poziomie międzynarodowym strategii cyfryzacji biznesu. W latach 2005-2008 była szefem marketingu ING Nationale-Nederlanden, a w latach 2002-2005 jako członek zarządu Link4 odpowiadała za rozwój biznesu i marketing firmy. Karierę zawodową zaczynała w branży FMCG (Master Foods i Raisio Polska) w obszarze marketingu i rozwoju biznesu.
Jest absolwentką historii sztuki na KUL, programu MBA prowadzonego przez Lancashire University w Preston i Wyższą Szkołę Biznesu w Lublinie oraz podyplomowego studium Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie zarządzania wartością firmy. Uczestniczyła w programach dla wyższej kadry zarządzającej (Kellog School of Management i CEDEP/INSEAD Fontainebleau) oraz programie "Przedsiębiorczość i Innowacje" na Uniwersytecie Stanforda.
Dołącz do dyskusji: Elżbieta Wójcik szefem rynku prywatnego w T-Mobile Polska