Dziennikarz Radia PiN reklamuje Citi Handlowy (wideo)
Rusza kampania reklamowa kredytów hipotecznych w Citi Handlowym z udziałem Michaela Moritza, prezentera Radia PiN. Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.
Kampania kredytów hipotecznych oferowanych przez Citi Handlowy podkreśla ich najważniejsze zalety: sprawny proces przyznawania i wypłaty oraz brak prowizji. - Przekonujemy, że Citi Handlowy jest bankiem, który pracuje na konto klienta, na jego komfort i bezpieczeństwo finansowe - opisuje Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, wiceprezes zarządu odpowiedzialna za bankowość detaliczną.
Twarzą kampanii jest Michael Moritz, dziennikarz Radia PiN, który w poszczególnych spotach opowiada o swoich doświadczeniach z kredytami w Polsce, bawiąc się dwuznacznością polskich i angielskich powiedzonek. - Michał konsultował swój udział w tej akcji i uzyskał naszą zgodę - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Emil Marat, wiceprezes zarządu i dyrektor programowy Radia PiN.
Kampania reklamowa oprócz telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN7, Discovery, kanały tematyczne Polsatu) obejmuje internet (m.in. Gazeta.pl, Gratka.pl i Onet.pl). Akcję – zaplanowaną do 17 kwietnia – przygotowały agencja reklamowa Publicis (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Działaniom reklamowym towarzyszy konkurs „Zamieszkaj i wygraj”, w ramach którego na stronie internetowej zamieszkajiwygraj.pl można wybrać, a potem dowolnie zaaranżować jedno z mieszkań w wirtualnym wieżowcu Citi. Projekty internauci mogą oceniać i komentować, a z najbardziej atrakcyjnych i najczęściej komentowanych jury wybierze zwycięzców. W konkursie, który potrwa do 28 kwietnia, do zdobycia są nagrody pieniężne o łącznej wartości ponad 150 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Dziennikarz Radia PiN reklamuje Citi Handlowy (wideo)
rozdział V, pkt. 18. Dziennikarzowi nie wolno zajmować się akwizycją oraz brać udział w reklamie i public relations - wyjątkiem mogą być jedynie akcje społeczne i charytatywne; materiały redakcyjne muszą być czytelnie oddzielone od materiałów reklamowych i promocyjnych.
Dziękuję.