„Działkowiec” liderem miesięczników ogrodniczych, najwięcej straciła „Magnolia”
W sierpniu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Magnolia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w sierpniu 2016 roku wyniosła 103 390 egz. W porównaniu do sierpnia 2015 roku zwiększyła się ona o 6,14 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 73 330 egz., po spadku o 1,99 proc.
Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,73 proc. do 67 665 egz.
Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w sierpniu br. na poziomie 23 954 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 26,13 proc.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Działkowiec |
165 030 |
103 390 |
103 390 |
164 100 |
97 409 |
97 409 |
6,14% |
Przepis na Ogród |
105 000 |
73 330 |
73 330 |
125 000 |
74 818 |
74 818 |
-1,99% |
Mam Ogród |
125 000 |
67 665 |
67 665 |
140 600 |
85 358 |
85 358 |
-20,73% |
Mój Ogródek |
84 850 |
42 409 |
42 409 |
97 520 |
44 798 |
44 798 |
-5,33% |
Mój Piękny Ogród |
55 000 |
32 438 |
32 438 |
80 000 |
41 516 |
41 516 |
-21,87% |
Magnolia |
58 000 |
23 954 |
23 954 |
72 000 |
32 431 |
32 429 |
-26,13% |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 641 |
2 557 |
8 000 |
2 942 |
2 857 |
-10,50% |
W sierpniu 2016 roku w porównaniu do lipca 2016 roku również prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) - było to 14,45 proc. Z kolei największy wzrost, wynoszący 8,05 proc., odnotował „Mój Ogródek” (Działkowiec).
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Działkowiec |
165 030 |
103 390 |
103 390 |
163 780 |
97 930 |
97 930 |
5,58% |
Przepis na Ogród |
105 000 |
73 330 |
73 330 |
120 000 |
77 415 |
77 415 |
-5,28% |
Mam Ogród |
125 000 |
67 665 |
67 665 |
138 500 |
68 090 |
68 090 |
-0,62% |
Mój Ogródek |
84 850 |
42 409 |
42 409 |
84 850 |
39 251 |
39 251 |
8,05% |
Mój Piękny Ogród |
55 000 |
32 438 |
32 438 |
60 000 |
37 915 |
37 915 |
-14,45% |
Magnolia |
58 000 |
23 954 |
23 954 |
60 000 |
26 950 |
26 948 |
-11,11% |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 641 |
2 557 |
8 000 |
2 614 |
2 530 |
1,07% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem miesięczników ogrodniczych, najwięcej straciła „Magnolia”