SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Egmont wprowadza na rynek pismo „Hello Kitty”

W piątek, 26 lutego na rynku ukaże się pierwszy numer nowego dwumiesięcznika „Hello Kitty” (Egmont Polska). Czasopismo skierowane jest do odbiorców w wieku 3-5 lat, redaktor prowadzącą jest Jolanta Tomala.

Magazyn liczy 32 strony, na których można przeczytać bajki ze świata Hello Kitty, poznać ciekawostki naukowe, rozwiązać łamigłówki i zagadki o różnym stopniu trudności. W dziale Robótki czytelnicy znajdą inspirujące prace do samodzielnego wykonania. W pierwszym numerze zamieszczono trzy bajeczki: o ratowaniu jeżyków, o klasowym zdjęciu i o balu przebierańców. Redakcja przygotowała też sporo zagadek i łamigłówek oraz ciekawostek na temat motyli. Na fanów słodkości czeka przepis na ciasto z potworkami.

Dwumiesięcznik liczy 32 strony, w formacie 208x278 mm. Pismo kosztuje 11,99 zł - nadawca nie zdradza nakładu.

Redaktor prowadzącą jest Jolanta Tomala, product managerem Katarzyna Kaczan-Borowska.

Wprowadzenie magazynu „Hello Kitty” wsparte jest kampanią telewizyjną (m.in. TVP ABC, MiniMini, Disney Junior, Nick Jr i kanały tematyczne Polsatu), kampanią z udziałem influencerów oraz komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu.

Wydawnictwo Egmont Polska osiągnęło w ub.r. wzrost przychodów sprzedażowych o 0,7 proc. do 118,54 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 6,5 proc. do 110,98 mln zł wynik netto poszedł w górę z 4,75 mln zł straty do 4,86 mln zł zysku. Firma w br. wycofała się z segmentu książkowego.

 

 

Dołącz do dyskusji: Egmont wprowadza na rynek pismo „Hello Kitty”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl