Dwie reklamy bielizny wycofane
"Nieprzyzwoite, wulgarne i prowokujące" - tak określiło dwatelewizyjne spoty reklamujące bieliznę, indyjskie Information andBroadcasting Ministry.
W spocie reklamującym Amul Macho Underwear, młoda gospodynidomowa prowokująco myje bieliznę swojego męża nad brzegiem rzeki,podczas gdy inna kobieta z ciekawością jej się przygląda.
Z kolei reklama Lux Cozy Underwear pokazuje mężczyznę okrytegojedynie w ręcznik, który otwiera drzwi spotykając w nich młodąkobietę. Następnie ręcznik osuwa się z ciała mężczyzny, a wzrokkobiety kieruje się ku dołowi.
Po kilku miesiącach gorącej debaty publicznej, indyjskieministerstwo zakazało dalszego pokazywania tych spotów i ostrzegłonadawców, aby w przyszłości byli bardziej staranni przypodejmowaniu decyzji o emisji reklam.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Dwie reklamy bielizny wycofane