Duży spadek RMF FM, tracą też inne główne stacje radiowe
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od sierpnia do października 2013 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM w okresie od sierpnia do października 2013 roku wyniósł 23,7 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,9 pkt. proc. Tym samym jest to największy spadek w zestawieniu - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem w analizowanym okresie na poziomie 14,5 proc., po spadku o 0,7 pkt. proc.
Na trzeciej pozycji znalazła się Jedynka, której udział w rynku zmalał z 12,0 proc. do 11,1 proc. Oczko niżej uplasowała się Trójka notująca spadek z 7,9 proc. do 7,2 proc. Zaś piąta pozycja należała do Radia Maryja, które straciło 0,5 pkt. proc. (do 2,2 proc. udziału).
udział w czasie słuchania % | sierpień 2008 : październik 2008 | sierpień 2009 : październik 2009 | sierpień 2010 : październik 2010 | sierpień 2011 : październik 2011 | sierpień 2012 : październik 2012 | sierpień 2013 : październik 2013 |
RMF FM | 22,2% | 24,9% | 27,5% | 27,2% | 25,6% | 23,7% |
Radio ZET | 18,6% | 16,1% | 15,9% | 16,1% | 15,2% | 14,5% |
Jedynka | 12,7% | 12,5% | 12,4% | 11,1% | 12,0% | 11,1% |
Trójka | 6,4% | 6,8% | 7,3% | 8,2% | 7,9% | 7,2% |
Radio Maryja | 1,9% | 1,7% | 1,7% | 2,1% | 2,7% | 2,2% |
ESKA ROCK | 0,6% | 1,1% | 1,4% | 1,4% | 1,7% | 1,5% |
TOK FM | 1,2% | 1,0% | 1,4% | 1,2% | 1,1% | 1,0% |
RMF Classic | 0,3% | 0,5% | 0,6% | 0,6% | 0,8% | 1,0% |
CHILLI ZET | - | 0,4% | 0,4% | 0,5% | 0,5% | 0,5% |
Czwórka | 0,3% | 0,2% | 0,2% | 0,4% | 0,5% | 0,5% |
Dwójka | 0,7% | 0,7% | 0,7% | 0,7% | 0,5% | 0,4% |
Radio PiN | - | 0,2% | 0,2% | 0,1% | 0,2% | 0,1% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Duży spadek RMF FM, tracą też inne główne stacje radiowe