SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Druga edycja „Warsaw Shore ” rusza w Wielkanoc

W niedzielę 20 kwietnia br. kanał MTV Polska rozpocznie emisję drugiej serii kontrowersyjnego reality-show „Warsaw Shore”. Start produkcji wspierać będą działania reklamowe w mediach społecznościowych i na outdoorze.

uczestnicy „Warsaw Shore 2”uczestnicy „Warsaw Shore 2”

W drugiej edycji produkcji wystąpi siedmiu uczestników znanej z pierwszej serii: Anna Aleksandrzak “Mała”, Eliza Wesołowska, Anna Ryśnik, Ewelina Kubiak, Paweł Trybała “Trybson”, Paweł Cattaneo i Wojciech Gola, a także nowy bohater - 29-letni Kuba z Poznania. W reality-show produkowanym przez firmę Golden Media Polska widzowie śledzić będą, co bohaterowie robią w domu, w pracy oraz jak imprezują w mieście.

Drugi sezon reality-show liczyć będzie w sumie 12 odcinków (11 regularnych oraz jeden specjalny o charakterze “the best of”). Kanał MTV Polska pokazywać będzie je w niedziele o godz. 23.00. Pierwszy z nich wyemitowany zostanie 20 kwietnia br., czyli w Wielkanoc.

Działania promujące program prowadzone są w internecie w serwisach społecznościowych (np. demotywatory.pl, kwejk.pl), portalach i serwisach plotkarskich (m.in. o2, pudelek) oraz w serwisach wideo (YouTube, Ebola). Produkcja będzie również promowana w portalach społecznościowych poprzez posty sponsorowane oraz w ramach profili uczestników i oficjalnych kont programu na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Ponadto akcja obejmie citylighty i plakaty w ośmiu miastach oraz wielkoformatową siatkę w Warszawie.

Za koncepcję kampanii odpowiada dział kreatywny MTV Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Pierwsza edycja „Warsaw Shore” była emitowana na antenie MTV Polska od 10 listopada ub.r. do 2 lutego br. w niedziele o godz. 23.00.  Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że program oglądało średnio 178 tys. osób, zapewniając stacji 2,26 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 3,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Show notował zdecydowanie wyższe udziały od średnich udziałów stacji i zapewnił jej pozycję lidera wśród kanałów dla młodzieży (więcej na ten temat).

Zimą pierwszy sezon “Warsaw Shore” pokazały oddziały MTV w Niemczech, Szwajcarii, Holandii, Danii, rejonie Flandrii oraz Norwegii, Szwecji i Finlandii (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Druga edycja „Warsaw Shore ” rusza w Wielkanoc

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
099max
Znów pustaki za kasę będą klnąć rzygać pić i może się pobzykją, wszystko dla "sławy" i za kasę żenada
odpowiedź
User
jak
Nie o taką Polskę żem walczył.
odpowiedź
User
jak
Pomyślałby ktoś jeszcze, że w MTV Nirvana grała unplugged.
odpowiedź