Droższe reklamy w Radiu Plus, wzrost cen o 55 proc.
Od 21 października grupy radiowe Eurozet i Time wprowadzają nowy cennik sieci Radia Plus. Zmianie ulegnie też cennik pakietu ZET Barometr+, do którego wchodzi Radio Plus.
Średnia cena 30-sekundowego spotu w Radiu Plus wyniesie 2 300 zł (dni powszednie, 6-20) i będzie o 55% wyższa niż dotychczas. Z kolei w weekendy w godzinach 06:00-20:00 średnia cena spotu wyniesie 1 971 zł.
W konsekwencji zmiany cen spotów sieci Radio Plus wprowadzony zostanie nowy cennik pakietu ZET Barometr+, w którego skład wchodzi Radio Plus. Średnia cena 30-sekundowego spotu w pakiecie ZET Barometr+ wyniesie 13 024 zł (dni powszednie, 6-20) i będzie o 5,7% wyższa niż dotychczas.
Korekcie ulegają także cenniki pakietu ZET Barometr oraz pakietu ZET Total, obejmującego wszystkie stacje grupy radiowej Eurozet: Radio ZET, ZET Gold, ZET Chilli oraz AntyRadio a także stacje Pakietu Niezależnych oraz 12 z 20 stacji sieci Radio Plus. W obu przypadkach średnie ceny 30-sekundowego spotu reklamowego wyniosą odpowiednio 11.320 zł oraz 14.065 zł (dni powszednie, 6-20).
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia Plus w rynku w okresie od czerwca do sierpnia br. wyniósł 4,4 proc., po wzrośnie o prawie 400 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Radiu Plus, wzrost cen o 55 proc.