„Drobne rzeczy nadają życiu smak” - kuchnia w nowym katalogu IKEA
IKEA rozpoczyna w Polsce dystrybucję swojego nowego katalogu, którego motywem przewodnim jest życie w kuchni i wokół niej, związane głównie z gotowaniem i jedzeniem. Hasło główne katalogu to „Drobne rzeczy nadają życiu smak”.
Nowy katalog IKEA prezentuje produkty i inspiracje dotyczące codziennego korzystania z kuchni, głównie przygotowywania posiłków i jedzenia (od własnych upraw, przez gotowanie, serwowanie i przechowywanie żywności, po obróbkę żywności i segregację odpadów). Firma podkreśla, że to odpowiedź na zwyczaje Polaków: według sondażu sprzed trzech lat 61 proc. kobiet w naszym kraju gotuje codziennie lub prawie każdego dnia, poświęcając na to około godziny dziennie.
- Aż 70 proc. Polaków ma kuchnię o powierzchni od 6 do 15 metrów kw. Chcemy pokazać, że nawet z bardzo małych pomieszczeń można stworzyć kuchnię, która będzie miejscem codziennych spotkań domowników i celebrowania posiłków, przyjaznym dla wszystkich - tłumaczy Rafał Drosik, ekspert IKEA ds. badań rynku.
W katalogu są prezentowane urządzenia, które będą dostępne w sklepach IKEA do czerwca przyszłego roku, wraz z ich cenami maksymalnymi.
Katalog liczy 324 strony, globalnie będzie dystrybuowany na 49 rynkach w łącznym nakładzie 219 mln egz. Po raz pierwszy pojawi się w Maroku i Korei Południowej, a w Polsce to jego dwudziesta edycja.
Dystrybucję katalogu będą wspierać działania reklamowe pod hasłem „Drobne rzeczy nadają życiu smak”. Odpowiadają za nie agencje Grey Group Poland (kreacja) i Kalicińscy.com (aktywności w social media) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Rok temu motywem przewodnik katalogu IKEA było życie rodzinne z dziećmi, czemu towarzyszyła kampania reklamowa pod hasłem „Daj spokój - dom to frajda” oraz ze spotami pokazującymi rady fizjoterapeuty.
Dołącz do dyskusji: „Drobne rzeczy nadają życiu smak” - kuchnia w nowym katalogu IKEA