SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dream Makers” - Honda odtwarza proces kreatywny tworzenia reklamy

Koncept najnowszej kampanii promującej nowe modele Hondy - Civic, Civic R oraz motocykle z serii CR-V  - opiera się na odtworzeniu pełnego procesu kreatywnego, towarzyszącego stworzeniu reklamy.

Najnowszy spot Hondy „Dream Makers” ilustruje pytanie, które stawia sobie każdy kreatywny, siadający do pracy nad koncepcją reklamy - „jak brzmi big idea?”. 90-sekundowy spot układa się w historię o superbohaterach, przeplataną kadrami ze studia produkcyjnego, rysunkami art directorów i sloganami copywriterów z roboczych wersji scenariusza. Całość przeplatają animacje i fragmenty gotowych scen z reklam Hondy.

Jak podkreśla Olivia Dunn, szefowa komunikacji brytyjskiego oddziału Hondy, reklama wpisuje się w strategię storytellingu marki oraz dokładnie odzwierciedla rzeczywisty proces kreatywny, towarzyszący pracom nad konceptem.

Za przygotowanie i realizację spotu odpowiada oddział agencji Wieden+Kennedy. Został stworzony na rynek brytyjski, we współpracy z telewizją Channel 4. Kampania promuje modele samochodów Civic, Civic R oraz motocykle z serii CR-V.

Dołącz do dyskusji: „Dream Makers” - Honda odtwarza proces kreatywny tworzenia reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl