„Dream Makers” - Honda odtwarza proces kreatywny tworzenia reklamy
Koncept najnowszej kampanii promującej nowe modele Hondy - Civic, Civic R oraz motocykle z serii CR-V - opiera się na odtworzeniu pełnego procesu kreatywnego, towarzyszącego stworzeniu reklamy.
Najnowszy spot Hondy „Dream Makers” ilustruje pytanie, które stawia sobie każdy kreatywny, siadający do pracy nad koncepcją reklamy - „jak brzmi big idea?”. 90-sekundowy spot układa się w historię o superbohaterach, przeplataną kadrami ze studia produkcyjnego, rysunkami art directorów i sloganami copywriterów z roboczych wersji scenariusza. Całość przeplatają animacje i fragmenty gotowych scen z reklam Hondy.
Jak podkreśla Olivia Dunn, szefowa komunikacji brytyjskiego oddziału Hondy, reklama wpisuje się w strategię storytellingu marki oraz dokładnie odzwierciedla rzeczywisty proces kreatywny, towarzyszący pracom nad konceptem.
Za przygotowanie i realizację spotu odpowiada oddział agencji Wieden+Kennedy. Został stworzony na rynek brytyjski, we współpracy z telewizją Channel 4. Kampania promuje modele samochodów Civic, Civic R oraz motocykle z serii CR-V.
Dołącz do dyskusji: „Dream Makers” - Honda odtwarza proces kreatywny tworzenia reklamy