Dr Witt i Alcalia wśród klientów BeDigital
Grupa Maspex rozpoczęła współpracę z agencją BeDigital, powierzając jej obsługę social media marek Dr Witt i Alcalia. BeDigital przejęło prowadzenie profili oraz obsługę kreatywną.
Dla marki Dr Witt (napoje i soki) agencja opracowała nową koncepcję komunikacji na Facebooku oraz Instagramie w stylu „street”, nadając wyrazistego charakteru. Współpraca obejmuje kreację, obsługę profili, a także tworzenie materiałów video.
Komunikacja marki Alcalia (naturalana woda mineralna) będzie kontynuowana w dotychczasowym stylu z naciskiem na eksperckość oraz podkreślanie zalet wody zasadowej. Zmiany będą dotyczyły zwiększenia ilości contentu video, który BeDigital przygotowuje we współpracy z klientem.
Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Maspex jest jednym z największych koncernów spożywczych i liderem wśród producentów żywności w Europie Środkowo-Wschodniej. DrWitt i Alcalia należą do portfolio soków, nektarów, napojów oraz wody Grupy Maspex.
Alcalia to naturalnie alkaliczna woda mineralna o unikalnie wysokim na rynku pH 9,36. Swoje właściwości zawdzięcza miejscu, z którego jest wydobywana – źródła na poziomie 1200 m pod powierzchnia ziemi. DrWitt to jedna z najsilniejszych marek napojowych w Polsce – od kilkudziesięciu lat oferuje soki i napoje wzbogacane witaminami i minerałami. To oferta soków i napojów dla konsumentów, dla których ważny jest zdrowy styl życia. Produkty DrWitt oferuje soki i napoje.
Dołącz do dyskusji: Dr Witt i Alcalia wśród klientów BeDigital