Dr. Oetker reklamuje pizzę Rigga
7 lutego startuje telewizyjno-internetowa kampania reklamowa pizzy Rigga Dr. Oetkera. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rigga - nasza rodzinna tradycja”, przygotowały firmy Albert Lumberjacker i OMD Media Direction.
Nowy spot pizzy Rigga Dr. Oetkera podkreśla, że jej jedzenie - niezależnie od sposobu - jest sytuacją gromadzącą całą rodzinę czy grupę przyjaciół. Dzięki temu produkt towarzyszy konsumentom w różnych okolicznościach życiowych. Reklama podkreśla też wysoką jakość tej pizzy.
Celem akcji jest repozycjonowanie wizerunku Riggi jako marki bardziej współczesnej i dynamicznej przy zachowaniu jej domowego charakteru.
W ramach kampanii 30-sekundowy spot od 7 lutego do końca marca będzie emitowany w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych TVN, Polsatu i TVP. Natomiast w internecie będą też emitowane dodatkowe materiały związane z reklamą telewizyjną.
Kreację kampanii przygotowała agencja Albert Lumberjacker, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Dr. Oetker reklamuje pizzę Rigga