Dobry rok Maxdata
Podsumowanie wyników sprzedaży MAXDATA za 2004 rok
Maxdata Polska, producent markowego sprzętu komputerowego, w 2004 roku zwiększył sprzedaż o 71%. Firma osiągnęła wynik na poziomie 36,6 mln EUR brutto. Plany finansowe Maxdata Polska zostały zrealizowane.
Właściwe proporcje pomiędzy ceną a jakością oferowanego sprzętu spowodowały znaczny wzrost zaufania klientów do produktów Maxdata. Dzięki praktycznym zastosowaniom dostosowanym do potrzeb rynku oraz wysoką wydajnością oferowanego sprzętu wartość sprzedaży wzrosła w stosunku do roku 2003 o 71% i wyniosła 36,6 mln EUR. W 2003 roku sprzedaż produktów Maxdata osiągnęła poziom 21,4 mln EUR brutto. W II półroczu 2004 roku nastąpił dynamiczny wzrost sprzedaży produktów oferowanych pod markami Maxdata: PC, notebooki, serwery oraz monitorów Belinea. Producent zwiększył znacznie udział w rynku monitorów LCD, których w 2004 roku sprzedano 58 739 szt. Szczególną popularnością cieszyły się 17" monitory, których firma sprzedała ponad 30 tys.
"Maxdata Polska w 2004 roku odnotowała dynamiczny wzrost sprzedaży naszych produktów. Rosnące oczekiwania klientów powodują, ze na bieżąco wprowadzamy do oferty najnowsze rozwiązania technologiczne. Dbamy również o najwyższą jakość oferowanych produktów, czego potwierdzeniem jest znak CE. W 2004 roku w segmencie monitorów LCD Belinea jako pierwsza na rynku złamała barierę cenową, proponując swoim klientom nowoczesny i wydajny produkt poniżej tysiąca złotych. Miejmy nadzieję, że trend ten zostanie zachowany i zaowocuje przekraczaniem kolejnych granic cenowych przez produkty Maxdata." - powiedział Jarosław Nowicki - prezes Maxdata Polska
Maxdata będzie aktywnie uczestniczyć procesie zmian trendów w zakresie wprowadzania nowych technologii do sprzętu komputerowego. W 2005 roku firma będzie stawiać przede wszystkim na indywidualność i elastyczność. Skoncentruje się również na dostarczaniu rozwiązań przynoszących konkretne wartości dla klientów, takich jak:
" efektywne korzystanie z posiadanych przez firmę struktur IT
" najwyższa jakość produktu
" trwałą wartość użytkowania w długim okresie czasu
" szybki zwrot kosztów
Profesjonalna współpraca z dystrybutorami oraz partnerami zapewni precyzyjny dobór właściwych komponentów oraz doradztwo i wdrożenie sprzętu.
Wyniki sprzedaży produktów Maxdata w IV kwartale, I i II półroczu oraz w całym 2004 roku:
2004 |
PC
|
Notebook |
Serwery |
Monitory CRT |
Monitory LCD |
Monitory LCD Total | |||
‘15 |
‘17 |
‘19 |
‘20 | ||||||
IV Kwartał |
3 523 |
1 706 |
63 |
408 |
7 319 |
19 995 |
3 372 |
143 |
30 829 |
2004 |
PC |
Notebook |
Serwery |
Monitory CRT |
Monitory LCD |
Monitory LCD Total | |||
‘15 |
‘17 |
‘19 |
‘20 | ||||||
I Półrocze |
1 975 |
6 072 |
130 |
7 890 |
5 826 |
1007 |
41 |
||
II Półrocze |
9 073 |
5 732 |
172 |
20 966 |
14 291 |
25 331 |
4148 |
205 |
43 975 |
|
2004 |
PC |
Notebook |
Serwery |
Monitory CRT |
Monitory LCD |
Monitory LCD Total | |||
|
‘15 |
‘17 |
‘19 |
‘20 | ||||||
Razem |
11 048 |
11 804 |
302 |
30 882 |
22 181 |
31 157 |
5 155 |
246 |
58 739 |
Dołącz do dyskusji: Dobry rok Maxdata