'Dobry plan dla Szczecina'
Zapraszać do Polski można w sposób niekonwencjonalny, o czym przekonuje przykład polskiego przewoźnika promowego Unity Line.
Firma zaproponowała mieszkańcom Szwecji cykl insertów o dużej wartości użytkowej.
W ostatni weekend listopada w szwedzkiej prasie pojawił się pierwszy z trzech nietypowych dodatków. Duży, rozkładany insert z planem miasta Szczecina został przygotowany przez agencję reklamową Oskar Wegner na zlecenie przewoźnika promowego, firmy Unity Line. Dodatek nosi tytuł „Po zdrowie i urodę do Szczecina” i prezentuje szereg ofert z branży medycznej i kosmetycznej dostępnych w Szczecinie i północno-zachodniej Polsce.
Istotą pomysłu jest to, iż na planie Szczecina zaznaczone są lokalizacje kilkudziesięciu wybranych punktów usługowych: klinik dentystycznych, gabinetów odnowy biologicznej, salonów optycznych, itp. Obok podane są przykładowe ceny zabiegów i usług oferowanych przez te firmy. Dzięki temu potencjalny szwedzki czytelnik od razu zyskuje wyobrażenie korzyści, jakie może osiągnąć przyjeżdżając do Polski. Jeśli bowiem ktoś w Szwecji myśli o krótkiej podróży dla zdrowia i urody, to lepiej trafić nie może.
Do Polski przyjeżdżają obecnie mieszkańcy całej Unii Europejskiej, aby skorzystać z usług medycznych, uzdrowiskowych, SPA. Nasze kliniki i salony piękności są profesjonalnie wyposażone, a personel przygotowany do obsługi zagranicznego klienta świadczy usługi na najwyższym poziomie. Jednak najważniejsze jest to, że ceny za te usługi są w Polsce wciąż o wiele niższe od średniej europejskiej - czytamy w komunikacie.
Aby ułatwić podjęcie decyzji o podróży do Polski, emisji insertu towarzyszy specjalnie stworzona strona internetowa. Szwedzkojęzyczna witryna www.szczecin.unityline.se szerzej opisuje ofertę szczecińskich usługodawców z branży zdrowie i uroda, podaje szereg praktycznych, przydatnych turyście informacji o Polsce i Szczecinie oraz prezentuje pakiety turystyczne z oferty Unity Line.
Emisja dodatku „Po zdrowie i urodę do Szczecina” została wsparta ogłoszeniami prasowymi, które zapowiadały dołączenie mapy do gazety w kolejnym dniu. W miesięcznych odstępach ukażą się dwa kolejne inserty – tym razem tematem będą „Zakupy” oraz „Rozrywka”.
Pierwsza edycja została dodana do dwóch największych dzienników wydawanych w regionie Malmö i Göteborgu. Daje to szansę na dotarcie do prawie miliona osób zamieszkujących najbardziej zaludnione tereny południowo-zachodniej Szwecji.
Dołącz do dyskusji: 'Dobry plan dla Szczecina'