'Dla wolnych zawodowców' - wizerunkowa kampania Volkswagen Bankdirect (wideo)
2 lutego rusza wizerunkowa kampania internetowego Volkswagen Bankdirect pod hasłem "Dla wolnych zawodowców". Kampanię zaplanowano wtelewizji, prasie i internecie.
- Przekaz kierujemy do osób nie tylko wykonujących wolne zawody.Chodzi nam o ludzi samodzielnych, którzy nie boją się podejmowaćodważnych decyzji, cenią niezależność oraz potrzebują łatwego iprostego dostępu do konta bankowego - powiedział wczoraj JarosławAugustowski, dyrektor Volkswagen Bank direct. Obsługa w bankuodbywa się wyłącznie poprzez internet i telefon.
Kampanię początkowo zaplanowano w telewizji. Spoty można będziezobaczyć w TVP, TVN, TVN 24, na Polsacie, w Discovery oraz wwybranych kanałach AtMedia. W kolejnych etapach kampania obejmiezasięgiem również prasę. Przygotowano też portaldlawolnychzawodowcow.pl, wykonany przez agencję MRM Worldwide.
- Chcieliśmy przełamać sztampowe polskie kampanie banków, naktórych widać spadające z nieba pieniądze - dodaje Augustowski.
Na filmach widać pracę Anny, kierownika robót strzałowych, Jana,kontrolera bezpieczeństwa i jakości oraz Piotra, który jestwolontariuszem i chirurgiem.
Kreację przygotowała agencja Tippingpoint. Planowaniem zajął sięMindShare.
Dołącz do dyskusji: 'Dla wolnych zawodowców' - wizerunkowa kampania Volkswagen Bankdirect (wideo)