Discovery promuje swoje portfolio (wideo)
Od 5 lipca do końca lata widzowie kanałów Discovery Channel, Discovery World, Discovery Science oraz Discovery Historia, mogą oglądać dwa minutowe filmy autopromocyjne pod hasłem "Discovery - wszystko, czego potrzebujesz latem".
Celem kampanii obejmującej emisję spotów jest promocja portfolio Discovery Networks w Polsce, czyli budowanie świadomości takich marek jak Discovery Science i Discovery World.
- Poprzez zabawną fabułę i podkreślenie zróżnicowanej oferty programowej tych kanałów chcemy zachęcić widzów do jak najczęstszego korzystania z całego naszego portfolio kanałów. Zwłaszcza teraz, w okresie wakacji, kiedy jednak sporo z nas musi przetrwać lato w mieście. Stąd pomysł na wykorzystanie utworu Joe Cockera'a "Summer in the City" - tłumaczy Magdalena Szczawińska, on-air creative director w Discovery Networks EMEA.
Spoty zostały wyprodukowane przez studio Play Production. Autorem ich scenariuszy i reżyserem jest Grzegorz Jankowski.
Dołącz do dyskusji: Discovery promuje swoje portfolio (wideo)