SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Discovery promuje swoje portfolio (wideo)

Od 5 lipca do końca lata widzowie kanałów Discovery Channel, Discovery World, Discovery Science oraz Discovery Historia, mogą oglądać dwa minutowe filmy autopromocyjne pod hasłem "Discovery - wszystko, czego potrzebujesz latem".

Celem kampanii obejmującej emisję spotów jest promocja portfolio Discovery Networks w Polsce, czyli budowanie świadomości takich marek jak Discovery Science i Discovery World.

- Poprzez zabawną fabułę i podkreślenie zróżnicowanej oferty programowej tych kanałów chcemy zachęcić widzów do jak najczęstszego korzystania z całego naszego portfolio kanałów. Zwłaszcza teraz, w okresie wakacji, kiedy jednak sporo z nas musi przetrwać lato w mieście. Stąd pomysł na wykorzystanie utworu Joe Cockera'a "Summer in the City" - tłumaczy Magdalena Szczawińska, on-air creative director w Discovery Networks EMEA.

Spoty zostały wyprodukowane przez studio Play Production. Autorem ich scenariuszy i reżyserem jest Grzegorz Jankowski.

Dołącz do dyskusji: Discovery promuje swoje portfolio (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl