Discovery promuje swoje portfolio (wideo)
Od 5 lipca do końca lata widzowie kanałów Discovery Channel,Discovery World, Discovery Science oraz Discovery Historia, mogąoglądać dwa minutowe filmy autopromocyjne pod hasłem "Discovery -wszystko, czego potrzebujesz latem".
Celem kampanii obejmującej emisję spotów jest promocja portfolioDiscovery Networks w Polsce, czyli budowanie świadomości takichmarek jak Discovery Science i Discovery World.
- Poprzez zabawną fabułę i podkreślenie zróżnicowanej ofertyprogramowej tych kanałów chcemy zachęcić widzów do jaknajczęstszego korzystania z całego naszego portfolio kanałów.Zwłaszcza teraz, w okresie wakacji, kiedy jednak sporo z nas musiprzetrwać lato w mieście. Stąd pomysł na wykorzystanie utworu JoeCockera'a "Summer in the City" - tłumaczy Magdalena Szczawińska,on-air creative director w Discovery Networks EMEA.
Spoty zostały wyprodukowane przez studio Play Production.Autorem ich scenariuszy i reżyserem jest Grzegorz Jankowski.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Discovery promuje swoje portfolio (wideo)