„Disco Star” hitem Polo TV. Ma 120 tys. widzów
Muzyczny talent-show stacji Polo TV „Disco Star” po miesiącu emisji ma średnio 120 tys. widzów, czyli więcej niż gromadzą pozostałe stacje muzyczne. Format ma też lepsze wyniki od średniego udziału dobowego Polo TV.
Program „Disco Star” emitowany jest premierowo w soboty o 18.00. Cztery pierwsze jego odcinki obejrzało średnio 118 tys. widzów, a udział formatu ukształtował się na poziomie 0,99 proc. w grupie 4+ i 1,40 proc. w 16-49. To wyższe wyniki od średnich dobowych udziałów Polo TV w okresie emisji talent-show, które wyniosły odpowiednio 0,55 proc. i 0,73 proc.
Polo TV w paśmie nadawania „Disco Star” jest liderem wśród stacji muzycznych. Drugie miejsce zajmuje Eska TV (0,48 proc.), trzecia jest Viva Polska (0,41 proc.), a czwarta - stacja 4fun.tv (0,34 proc.). Taka sama jest kolejność kanałów w grupie komercyjnej.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polo TV – Disco... | 117 961 | 0,99% | 1,40% |
Eska TV | 57 012 | 0,48% | 0,94% |
Viva Polska | 48 572 | 0,41% | 0,90% |
4fun.tv | 40 372 | 0,34% | 0,73% |
Powtórki talent-show nadawane są w niedziele o 19.00 i gromadzą one średnio 106 tys. widzów, a ich udziały są także wyższe od średniej stacji - wynoszą bowiem odpowiednio 0,65 proc. i 0,90 proc.
W programie „Disco Star” biorą udział wokaliści i zespoły tworzące muzykę disco polo i dance. Uczestników ocenia trzyosobowe jury, w którego składzie są Shazza, Paweł „Masters” Jasionkowski i Grzegorz Halama. Gospodarzem programu jest Marcin Miller (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Disco Star” hitem Polo TV. Ma 120 tys. widzów