Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv. TV Disco o 67 proc. w dół (ranking kanałów muzycznych)
W marcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska TV, zaś najwięcej straciło TV Disco. Z kolei Disco Polo Music zepchnęło z podium stację 4fun.tv.
Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2015 roku wyniósł 0,75 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 6,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 9,62 proc. do 0,57 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja 2014 roku. Jej średni udział w marcu br. uplasował się na poziomie 0,14 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasował się kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był trzeci. Jego udział zmalał o 38,1 proc. do poziomu 0,13 proc.
Największy spadek, wynoszący aż 66,67 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,02 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat).
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w marcu br. wyniosła zaledwie 385 osób, co było najsłabszym wynikiem od startu stacji. Miała ona w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
marzec 2015 | marzec 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 51 243 | 0,75% | 53 129 | 0,80% |
Eska TV | 39 472 | 0,57% | 34 885 | 0,52% |
Disco Polo Music | 9 927 | 0,14% | - | - |
4fun.tv | 9 024 | 0,13% | 13 722 | 0,21% |
VIVA Polska | 6 339 | 0,09% | 9 546 | 0,14% |
ITV | 4 813 | 0,07% | 6 908 | 0,10% |
Stars.tv | 4 020 | 0,06% | 5 897 | 0,09% |
Kino Polska Muzyka | 3 558 | 0,05% | 3 501 | 0,05% |
VH 1 | 2 284 | 0,03% | 2 035 | 0,03% |
Vox Music TV | 2 185 | 0,03% | - | - |
Power TV | 1 697 | 0,02% | - | - |
TV.DISCO | 1 560 | 0,02% | 4 255 | 0,06% |
mjuzik.tv | 1 343 | 0,02% | 2 833 | 0,04% |
Muzo.tv | 385 | 0,01% | - | - |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 3,33 proc., wyniósł 1,16 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (1,04 proc. udziału, do góry o 9,47 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,27 proc., - 32,50 proc.).
Największym wzrostem (o 11,11 proc. do 0,10 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (55,56 proc.) stracił kanał mjuzik.tv - jego wynik spadł do 0,04 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
marzec 2015 | marzec 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 31 258 | 1,16% | 31 156 | 1,20% |
Eska TV | 28 177 | 1,04% | 24 735 | 0,95% |
4fun.tv | 7 236 | 0,27% | 10 321 | 0,40% |
Disco Polo Music | 6 891 | 0,26% | - | - |
VIVA Polska | 4 900 | 0,18% | 6 779 | 0,26% |
Stars.tv | 3 263 | 0,12% | 4 008 | 0,15% |
ITV | 2 800 | 0,10% | 4 614 | 0,18% |
Kino Polska Muzyka | 2 749 | 0,10% | 2 339 | 0,09% |
Vox Music TV | 1 626 | 0,06% | - | - |
Power TV | 1 457 | 0,05% | - | - |
VH 1 | 1 346 | 0,05% | 1 407 | 0,05% |
TV.DISCO | 1 299 | 0,05% | 2 382 | 0,09% |
mjuzik.tv | 1 069 | 0,04% | 2 440 | 0,09% |
Muzo.tv | 258 | 0,01% | - | - |
Dołącz do dyskusji: Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv. TV Disco o 67 proc. w dół (ranking kanałów muzycznych)