Disco Polo Music na podium kanałów muzycznych. TV Disco z największym spadkiem
W kwietniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV Disco. Z kolei Disco Polo Music zepchnęło z podium stację 4fun.tv.
Udział naziemnego kanału Polo TV w kwietniu 2015 roku wyniósł 0,82 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 6,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 5,36 proc. do 0,53 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja 2014 roku. Jej średni udział w kwietniu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasował się kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był trzeci. Jego udział zmalał o 39,13 proc. do poziomu 0,14 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 50 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. Kanał ten awansował z miejsca ósmego na siódme.
Największy spadek, wynoszący aż 66,67 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,03 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat).
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w kwietniu br. wyniosła zaledwie 430 osób. Miała ona w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
kwiecień 2015 |
kwiecień 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
53 171 |
0,82% |
47 613 |
0,77% |
Eska TV |
34 238 |
0,53% |
34 382 |
0,56% |
Disco Polo Music |
11 044 |
0,17% |
- |
- |
4fun.tv |
9 222 |
0,14% |
14 334 |
0,23% |
VIVA Polska |
6 088 |
0,09% |
10 687 |
0,17% |
Stars.tv |
3 777 |
0,06% |
8 598 |
0,14% |
Kino Polska Muzyka |
3 701 |
0,06% |
2 696 |
0,04% |
ITV |
3 626 |
0,06% |
7 024 |
0,11% |
VH 1 |
2 297 |
0,04% |
2 344 |
0,04% |
Power TV |
2 269 |
0,03% |
- |
- |
Vox Music TV |
2 191 |
0,03% |
- |
- |
TV.DISCO |
1 849 |
0,03% |
5 788 |
0,09% |
mjuzik.tv |
1 424 |
0,02% |
2 638 |
0,04% |
Muzo.tv |
430 |
0,01% |
- |
- |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w kwietniu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 15,18 proc., wyniósł 1,29 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (0,91 proc. udziału, w dół o 4,21 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do Disco Polo Music (0,31 proc.).
Największym wzrostem (o 25 proc. do 0,10 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (66,67 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,06 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
kwiecień 2015 |
kwiecień 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
33 388 |
1,29% |
27 516 |
1,12% |
Eska TV |
23 677 |
0,91% |
23 153 |
0,95% |
Disco Polo Music |
7 985 |
0,31% |
- |
- |
4fun.tv |
6 771 |
0,26% |
10 776 |
0,44% |
VIVA Polska |
4 531 |
0,17% |
7 820 |
0,32% |
Stars.tv |
3 044 |
0,12% |
5 872 |
0,24% |
Kino Polska Muzyka |
2 509 |
0,10% |
1 955 |
0,08% |
Vox Music TV |
1 856 |
0,07% |
- |
- |
Power TV |
1 806 |
0,07% |
- |
- |
ITV |
1 648 |
0,06% |
4 364 |
0,18% |
TV.DISCO |
1 536 |
0,06% |
3 631 |
0,15% |
VH 1 |
1 364 |
0,05% |
1 781 |
0,07% |
mjuzik.tv |
1 122 |
0,04% |
2 232 |
0,09% |
Muzo.tv |
261 |
0,01% |
- |
- |
Dołącz do dyskusji: Disco Polo Music na podium kanałów muzycznych. TV Disco z największym spadkiem