SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Diana Żochowska pokieruje Medonetem

Od 1 sierpnia Diana Żochowska będzie head of Medonet.pl (Ringier Axel Springer Polska). Dotychczas pełniący tę funkcję Jakub Zieliński rozstaje się z firmą z końcem sierpnia.

Żochowska będzie odpowiedzialna za strategię i całościowy rozwój Medonetu: w zakresie treści, produktu i biznesu.

„Diana Żochowska ma ogromny udział w budowie sukcesu Medonetu w ciągu dwóch ostatnich lat. Posiada ogromną wiedzę i doświadczenie w obszarze digital health, digital publishingu, zarządzaniu biznesem i rozwoju produktów. Ogromnie się cieszę, że Diana będzie dalej rozwijać markę Medonet i obszar zdrowia w naszej firmie. Przed nami bardzo ambitne plany” - mówi cytowana w komunikacie Martyna Majchrzak, managing director verticals.

Żochowska związana jest z Medonet.pl od dwóch lat. Jako business development manager zajmowała się strategią biznesową, marketingową, produktową i redakcyjną. Wcześniej budowała i rozwijała m.in. serwisy Abczdrowie.pl i Parenting.pl, gdzie była odpowiedzialna za redakcje, SEO, rozwój produktu i wsparcie sprzedaży w planowaniu i realizacji kampanii contentmarketingowych.

Medonet uruchomił Symptom Checker, współpracuje z „Newsweek Zdrowie”

Niedawno Medonet.pl uruchomił narzędzie do wstępnego rozpoznawania dolegliwości. Serwis rozpoczął też współpracę z kwartalnikiem „Newsweek Zdrowie”.

W kwietniu br. Medonet.pl odwiedziło 10,97 mln internautów, co przełożyło się na 37,57 proc. zasięgu (dane Mediapanelu). Serwis jest najpopularniejszą witryną o tematyce zdrowotnej.

Dołącz do dyskusji: Diana Żochowska pokieruje Medonetem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Manfred
Sprawia wrażenie jędzy, z takimi lepiej się nie zadawać.
odpowiedź
User
Robot
"Żochowska związana jest z Medonet.pl od dwóch lat. Jako business development manager zajmowała się strategią biznesową, marketingową, produktową i redakcyjną". Dziennikarka całą gębą. Czytelnicy radują się, że zapewni im "targetowany kontent".

odpowiedź
User
proZdrowotny
Targetowany kontent zapewniają nam już "dziennikarze" (z) pełną gębą w telewizji Pana J.K. Budujące jest to, że mamy jeszcze do wyboru serwisy, których misją jest dostarczanie wysokiej jakości kontentu dla wszystkich, bez wyjątków. W tym konkretnym przypadku jest to szczególnie istotne, ponieważ chodzi o tematykę zdrowotną. Jeśli strategia rozwoju tego serwisu będzie nadal szła w tym kierunku, to zmiana jak najbardziej na plus.
odpowiedź