Desperados: 'Lizards? Liz-Ars!'
Pod hasłem "Lizards? Liz-Ars!" ruszyła outdoorowa kampania reklamowa piwa Desperados. Akcja o charakterze wizerunkowym jest skierowana do młodych osób.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa piwa Desperados opiera się na wizerunku charakterystycznych dla niego jaszczurek, wykorzystując grę słów "Lizards" i "Liz-Ars". Akcja jest prowadzona na nośnikach outdoorowych super scroll, na których trójwymiarowe layouty zmieniają się w zależności od pory dnia. Taki przekaz jest skierowany do młodych osób, podkreślając związane z tą marką niezwykłe wrażenia i przełamywanie własnych ograniczeń.
Akcja jest prowadzona na 230 nośnikach w ośmiu aglomeracjach miejskich. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada -przygotowała agencja reklamowa Locomotiva, natomiast planowaniem powierzchni i realizacją działań zajmuje się Grupa Ströer.
Dołącz do dyskusji: Desperados: 'Lizards? Liz-Ars!'