Denis Pluskota: z Viacomu do Abstra
Denis Pluskota objął nowo utworzone stanowisko PR managera w firmie Abstra, zajmującej się produkcją wideo na YouTube. Przez ostatni rok pełnił takie stanowisko w warszawskim oddziale Viacom International Media Networks.
Pluskota pokieruje nowo utworzonym działem public relations w Abstra. Do jego obowiązków należy opracowanie i implementacja strategii komunikacji korporacyjnej i produktowej firmy. Będzie też odpowiadał za współpracę przy realizacji działań komunikacyjnych z partnerami biznesowymi Abstra.
Denis Pluskota przeszedł do Abstra z warszawskiego oddziału Viacom International Media Networks, gdzie był PR managerem. Swoje 8-letnie doświadczenie zawodowe gromadził ponadto w agencji MSLGroup, pracując dla takich firm jak Discovery Networks, Wyborowa Pernod Ricard, USP Zdrowie i AkzoNobel.
Abstra ze stratą w 2017 roku
Większościowymi udziałowcami Abstra są twórcy kanału Abstrachuje.tv - Rafał Masny, Cezary Jóźwik i Robert Pasut. W ubiegłym roku firma zanotowała 2,93 mln zł wpływów sprzedażowych i 1,77 mln zł straty netto. Prawie 40 proc. wpływów spółki wygenerował kanał Abstrachuje.tv.
Pod koniec września ub.r. w spółkę zainwestował fundusz Padrone Capital, kontrolowany m.in. przez Bogusława Leśnodorskiego oraz Macieja Wandzla, byłych współwłaścicieli Legii Warszawa. Za 40 proc. udziałów fundusz zapłacił 4 mln zł (w 2017 roku nabył 19 proc. udziałów, a w 2018 roku kolejne 21 proc. udziałów). Oznacza to, że firma została wyceniona na 10 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Denis Pluskota: z Viacomu do Abstra