Deichmann dołączył do grona klientów Aliganza Fashion Agency
Od czerwca agencja Aliganza Fashion Agency zajmuje się obsługą komunikacyjną marki obuwniczej Deichmann.
Aliganza odpowiedzialna jest za media relations marki, w tym usługę prowadzenia showroomu, a także współpracę z influencerami. Kolekcja będzie dostępna zarówno w showroomie stacjonarnym, jak i wirtualnym agencji.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Firma Deichamann powstała ponad sto lat temu jako rodzinne przedsiębiorstwo w Essen. Obecnie, w całej Europie istnieje blisko 4 000 sklepów z szyldem Deichmann, w tym 246 w Polsce plus sklep online.
Deichmann to kolejna w ostatnich miesiącach marka, która dołączyła do grona klientów Aliganza Fashion Agency. Agencja w ostatnim czasie nawiązała współpracę z marką Monki (H&M), marką Miniso i Swarovski.
Dołącz do dyskusji: Deichmann dołączył do grona klientów Aliganza Fashion Agency