Debata CNN i YouTube hitem
Poniedziałkowa debata demokratycznych kandydatów na prezydenta Stanów Zjednoczonych, zorganizowana wspólnie przez CNN i należący do Google serwis YouTube, osiągnęła bardzo dobre wyniki oglądalności.
Podczas dwugodzinnej debaty kandydaci odpowiadali na pytania w formie klipów wideo od użytkowników YouTube.
Jak wynika z danych Nielsen Media Research, transmisja przyciągnęła przed telewizory średnio 2,6 miliona widzów i była drugą najchętniej oglądaną debatą w tym sezonie. Znalazła się tuż za debatą z 3 czerwca (2,8 miliona widzów), którą również transmitowała CNN.
Poniedziałkowa debata, która odbyła się w Charleston w Południowej Karolinie, nie miała sobie za to równych w grupie wiekowej 18-34, gdzie obejrzało ją 407 tysięcy osób, w porównaniu do 368 tysięcy w czerwcu.
Podobna debata z udziałem republikańskich kandydatów ma odbyć się 17 września na Florydzie.
Dołącz do dyskusji: Debata CNN i YouTube hitem