SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Debata CNN i YouTube hitem

Poniedziałkowa debata demokratycznych kandydatów na prezydenta Stanów Zjednoczonych, zorganizowana wspólnie przez CNN i należący do Google serwis YouTube, osiągnęła bardzo dobre wyniki oglądalności.

Podczas dwugodzinnej debaty kandydaci odpowiadali na pytania w formie klipów wideo od użytkowników YouTube.

Jak wynika z danych Nielsen Media Research, transmisja przyciągnęła przed telewizory średnio 2,6 miliona widzów i była drugą najchętniej oglądaną debatą w tym sezonie. Znalazła się tuż za debatą z 3 czerwca (2,8 miliona widzów), którą również transmitowała CNN.

Poniedziałkowa debata, która odbyła się w Charleston w Południowej Karolinie, nie miała sobie za to równych w grupie wiekowej 18-34, gdzie obejrzało ją 407 tysięcy osób, w porównaniu do 368 tysięcy w czerwcu.

Podobna debata z udziałem republikańskich kandydatów ma odbyć się 17 września na Florydzie.

Dołącz do dyskusji: Debata CNN i YouTube hitem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl