SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Deante po 30 latach zmienia logo i odświeża wizerunek opakowań

Deante, polska marka wyposażenia łazienek i kuchni wprowadza nową identyfikację wizualną. Po blisko 30 latach od założenia firmy zmieniono jej logo, a także odświeżono wygląd opakowań. Firma współpracowała przy zmianach ze studiem kreatywnym Baobaby i agencją Oxymoron.

Nowe logo Deante ma być odzwierciedleniem wartości marki: solidności, nowoczesnego designu i dążenia do najwyższej jakości. Dlatego wprowadzono opływowe kształty, subtelne zaokrąglenia, bardziej nasycony kolor.

Sygnet, który dotychczas znajdował się nad nazwą marki, teraz został przeniesiony na jej lewą stronę. Uproszczono jego krój, aby podkreślić, że składa się z liter D i A - inicjałów założyciela firmy, Dariusza Antczaka.

Nowe logo



Stare logo

 

– Zmiana identyfikacji wizualnej marki Deante to jeden z wielu elementów większego procesu. Jest efektem rozwoju firmy i nieustanie zachodzących w niej zmian. Co roku wprowadzamy na rynek wiele nowych produktów, należących do bardzo zróżnicowanych grup: armatura, meble łazienkowe, zlewozmywaki, kabiny prysznicowe i wiele innych. Prezentujemy nasze produkty w przeszło czterystu salonach w Polsce, a w ponad stu z nich zbudowaliśmy duże, indywidualne strefy ekspozycyjne. Postanowiliśmy więc ujednolicić wszystkie nasze przekazy wizualne, uspójnić wygląd ekspozycji i opakowań, dodać asortymentowi jeszcze bardziej profesjonalną oprawę - mówi Wojciech Drzewiecki, dyrektor handlowy Deante.

Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana we współpracy ze studiem kreatywnym Baobaby i agencją kreatywną Oxymoron.

Poszczególne elementy identyfikacji - m.in. oznaczenia na produktach oraz ekspozycjach - będą wprowadzane systematycznie przez kolejny rok. Planowana jest również zmiana strony internetowej, nowe logo znalazło się też na fasadzie nowego biurowca, do którego firma przeprowadziła się w połowie bieżącego roku.

Istniejąca od 1990 roku firma Deante pozostaje wciąż w rękach swojego założyciela i pierwszego właściciela. Oparta w 100 proc. na polskim kapitale marka specjalizuje się w wyposażeniu łazienek – armaturze, kabinach, ceramice i akcesoriach – oraz zlewozmywakach i bateriach kuchennych. Działa na rynku polskim oraz w blisko 50 krajach na całym świecie.

Dołącz do dyskusji: Deante po 30 latach zmienia logo i odświeża wizerunek opakowań

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl