Dariusz Szubiak i Dominik Zacharski wzmacniają zespół Grandes Kochonos
Do działu kreacji agencji reklamowej Grandes Kochonos dołączył Dariusz Szubiak, obejmując stanowisko deputy creative directora. W zespole agencji funkcję head 360 objął Dominik Zacharski.
Nowi pracownicy tworzą seniorski team i odpowiadają głównie za lepsze operacyjne funkcjonowanie kreacji oraz szersze spojrzenie na prezentacje new bussines. Przejmują również część obowiązków obecnych dyrektorów kreatywnych agencji - Pawła Nowakowskiego i Michała Sorówki.
- Pracowałem z Darkiem lata temu w GGK Warszawa, mój wspólnik Jacek Wlazło zna go z DDB. Jest on niezwykle doświadczony i otwarty na ludzi czym idealnie wkomponowuje się w naszą agencję. Razem z Dominikiem Zacharskim, który całe dorosłe życie spędził w onlinie, są idealnym uzupełnieniem kompetencji ATL-owych Grandes Kochonos. Mamy teraz nie tyle spojrzenie 360, co 420. To pierwsze wzmocnienie kreacji, kolejne planujemy na styczeń, prowadzimy aktualnie rekrutację – komentuje dla portalu Wirtualnemeida.pl Jacek Stalewski, prezes Grandes Kochonos.
Dariusz Szubiak ostatnio pracował jako senior art director w agencji Duda Polska. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w DDB Warszawa (obecnie DDB&tribal), Touchpoint RC i FireFly.
Dominik Zacharski doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach MRM Worldwide, Ogilvy Interactive, Grey i Supermedia.
Grandes Kochonos jako niezależna polska agencja reklamowa. W swojej grupie ma również niezależnie działającą agencję interaktywną Grandes Kochonos Digital oraz agencję PR – LoveBrands Releations.
Dołącz do dyskusji: Dariusz Szubiak i Dominik Zacharski wzmacniają zespół Grandes Kochonos